19 Nis 2011

Charlie Winston



yeni müzik, yeni ses keşfetmek öyle bişe ki, yani öyle bişe ki.öyle bişe işte.ne dedim lan gene, neyse.charlie winston'ı bilmiyorsunuz şimdi yemeyin beni, yeni birini dinletcem size, duacım olun piçler.ben bitiyorum bu adama; hobo diye bir albümü var -ondan önceki albümü zaten hobo'nun çekirdeği gibi ondan siktir ediyorum.- işte bu hobo albümünde kötü şarkı yok lan.iyi şarkılardan ziyade, çok iyi şarkılarda var.

avrupa charlie'nin ekmeğini baya yedi, türkiye'de hala tık yok, ben de olmasam var ya.-ehe mehe-
popa dönük çok hoş bir müzik yapıyor kaarşim charlie, indie de deriz, folk da der miyiz, deriz.-olamaz mı olabilir- ve güzel bir ses, sıradan olmayan bir ses ve kesinlikle ve kesinlikle şahane bir söyleyiş tarzı, charlie...kaarşimsin, kaarşim.-ne övdüm amımakoyim.-

koçum charlie, yeni albümünü delice bekliyorum.


-like a hobo'nun albüm versiyonundan ziyade, buradaki canlı halini daha çok seviyorum.-

             

                                                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder