19 Nis 2011

Le Trio Joubran


filistinli 3 kardeşin yarattığı, doğu müziği, arap müziği yada buna her ne derseniz işte o tarzı en süpersonik şekilde örnekleyen elemanlardır.

sadece müziğin, sadece seslerin, ağlatabileceğini, düşündürebileceğini, aptallaştırabileceğini kanıtlayan güzel insanlar bu ud çalan garibanlar.

bu hüzün herhal, burunları savaş bokundan çıkmayan bir ülkeden çıkmalarının sonucu da olabilir.yemedik yarrak kalmadı adamlarda arkadaş, haliyle hüzünden başka bir şey çıkmaması da normal geliyor.ama iyi müziğin mutlu eden müzik olduğunu kim söyledi, öyle olsa merhaba doğan güneş merhaba bulut kardeş adlı nadide parça klasik olmaz mıydı, olabilirdi, ne diyorum la ben...

son albümleri as far'daki, 15 dakikalık asfar öyle bir parçaki arkadaş, yani, üfffff be abi tam.onun dışında nawwar ve zavaj el yamam'a da bittim.fakat bu grubun majaz diye bir albümü var ki, böyle en iyi albümler listesine sokun onu, derhal.evrenselmüzik diye nadide bir müzik blogu var oradan, son albümü as far'ı, majaz'ı ve ararsanız bütün albümlerini bulup, indirebilirsiniz.ben de as far'dan ve majaz'dan bir kaç şarkı ekleyip, sizi biraz yağlayayım.

                                                         

2 yorum:

  1. grooveshark ta sorunmu var ne kendim baglanıom ne de sizin baglantı açılıo

    YanıtlaSil
  2. grooveshark zaman zaman böyle yapabiliyor, evet. bi süre sonra tekrar denediğinizde düzelmiş olabilir; olmayadabilir. ama şu an bende sorunsuz bi şekilde çalışıyo.

    YanıtlaSil