11 Nis 2011

Entertainment For The Braindead


entertainment for the braindead'i ilk duyduğumda baya kalabalık bir grup olduğunu düşünmüştüm.- bkz: ismi uzun diye, grubu kalabalık sanmak.- sonradan öğrendim ki julia kotowski adında bir garip alman kızının, tek başına kotardığı bir oluşummuş.

aslında tumblr'da 2-3 şarkısını paylaştığım için, bu yazıyı da hemen hemen aynı güruh okuyacağına göre büyük bir bölüm biliyor artık eftb'i. -ismi çok uzun olm kısaltma olarak devam edicem.- ama bu grupla ilgili bir yazı yazmak istedim, çünkü gereğinden fazla seviyorum ben bu kadını.

ayrıca bu grubu bana al dinle çok kıyak lan diyerek öneren ibo piçine de borçluyum bu yüzden.

ilk albümünü henüz 3 yıl önce çıkarmış olmasına rağmen, 3 yılda 5 albüm yapmış canım eftb'im.hatta son albümü roadkill'in, geçen yılın şubatında çıktığını düşünürsek; 2 yılda 5 albüm.işin güzel yanı, kötü bir albümü, bişeysi de yok.kadın yarmış beyler!

buraya her albümden bir kaç parça koyacağım bir playlist -çalmalistesi mi demeliyim yoksa? (bkz: türkçemizi sevelim. bkz: oktay sinanoğlu)- yapayım dedim.eminim bu çalma listesini her gün sıkılmadan, baymadan, baymışsan ya da dinleyeceksinizdir.

son olarak bu kadını sevmem için koskocaman bir sebep daha, albümlerini beleşe indirebiliyor olmamız.kadın koymuş siteye, alın dinleyin diye.canım julia'm benim.bütün albümler için tık.

                                                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder